Antwoorden op de meest gestelde vragen!
Hoe plaats ik een bestelling?
Verliefd geworden op één of meerdere ‘goodies’? Dan is de volgende stap heel simpel. Plaats het item of de items van jouw keuze in jouw ‘winkeltas’ en klik als je klaar bent met shoppen op ‘uw winkeltas’.
Je wordt dan stap voor stap door het aankoopproces geleid. Het is belangrijk dat je de juiste adresgegevens invoert, omdat jouw pakket naar dat adres wordt gestuurd. Controleer daarom goed of de gegevens kloppen, anders komt jouw pakket niet aan. Heb je een afwijkend bezorg- of factuuradres? Dat is geen probleem, dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder ‘Bestellen’.
Welke betaalmethoden zijn er?
Bij GLOBALFASHION heb je keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk via:
- Online bankieren (i.e. Bancontact / Mister Cash, iDEAL, KBC/CBC Online, )
- Online betaalsystemen (i.e. PayPal)
- Creditcard (i.e. VISA, Master Card)
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder ‘Betalen’.
Verzenden jullie ook internationaal?
Wij verzenden enkel naar België.
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder ‘Verzending’.
Kan ik mijn bestelling ook laten versturen naar één van jullie ‘stenen’ winkels?
Ja. Jouw pakket laten leveren in GLOBALFASHION De Klinge is GRATIS, ongeacht het aankoopbedrag. Je kan jouw pakket normaliter de volgende dag al ophalen in de winkel. We zullen het pakket dan 7 dagen voor je vasthouden; dus je kan dan langskomen wanneer jou dat schikt.
Onder ‘Our stores’ vind je de adres gegevens van onze winkel in De Klinge.
Hoelang is de levertijd?
Levering van jouw pakket binnen België gebeurt normaal gezien binnen de 1-3 werkdagen.
Tijdens feest- en soldenperiodes kan het iets langer duren. Onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om (stakingen, extreem slechte weersomstandigheden,…) kunnen er ook voor zorgen dat jouw pakket iets langer onderweg is.
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder ‘Verzending’.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendingskosten bedragen 6,50 euro voor een levering binnen België.
Is jouw bestelling groter dan 100 euro? Hoera! Wij nemen de verzendingskosten dan voor onze rekening! Als je voornemens bent om jouw bestelling in onze winkel in De Klinge op te halen zijn er ook geen verzendingskosten!
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder ‘Verzending’.
Kan ik mijn bestelling(en) retourneren?
Je kunt de ‘goodies’ die je via globalfashion.be hebt besteld binnen 14 dagen ruilen of terugsturen. Zodra we jouw pakket hebben ontvangen betalen we je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, mits de artikelen compleet zijn (bv. samen met een ceintuur o.i.d. die bij het oorspronkelijke product horen), nog in de originele verpakking zitten, voorzien zijn van het prijskaartje, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn. Accessoires worden – wegens hygiënische redenen – niet retour genomen. Tevens worden cadeaubonnen niet retour genomen (vanwege hun gepersonaliseerde vorm), geruild of uitbetaald in geld, ook niet gedeeltelijk.
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder ‘Retourneren’.
Worden uitverkochte ‘goodies’ aangevuld?
Voor zover het mogelijk is zullen uitverkochte ‘goodies’ zeker worden aangevuld!
Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?
Zodra je jouw bestelling hebt betaalt, is het niet meer mogelijk deze te annuleren of veranderen. Na ontvangst van jouw bestelling, is het uiteraard wel mogelijk om jouw artikel(en) te ruilen.
Voor meer informatie, kijk bij klantenservice, onder ‘Retourneren’.
Heb je een item ontvangen dat je niet hebt besteld? Of is het item beschadigd? Dan kunt je het volgende doen:
Als je een item hebt ontvangen die je niet hebt besteld, of het item is beschadigd, kun je de items naar ons terugsturen. De verzendkosten van retour zullen dan vergoed worden na controle van onze klantenservice.
Voor meer informatie, kijk ook bij klantenservice, onder ‘Retourneren’.
Wat is jullie rekeningnummer?
Ons rekeningnummer is:
IBAN BE94 73901416 3314
BIC KREDBEBB
t.n.v. GLOBALFASHION.
Voor andere vragen of suggesties kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen via:
GLOBALFASHION
Sint-Gillisstraat 1
9170 De Klinge
E-mail: info@globalfashion.be
Telefoonnummer: +32 3 303 79 84 (di-za, 10.00-18.00u)
BTW: BE0627826857