Snelle levering van jouw bestelling naar het adres van jouw keuze.

Al onze pakketten worden verstuurd via DPD.

Je hebt verschillende mogelijkheden:

  • Je kunt jouw pakket inDe Klinge GRATIS laten leveren.
  • Je kunt jouw pakket bij u thuis laten leveren of op een ander adres.

Zijn leveringen naar het buitenland ook mogelijk?

Neen. Wij leveren enkel in België.

Wat zijn de verzendingskosten*?

De verzendingskosten bedragen 6,50 euro voor een levering in België.

Is jouw bestelling groter dan 100 euro? Hoera! Wij nemen de verzendingskosten dan voor onze rekening! Als je voornemens bent om jouw bestelling in onze winkel  in De Klinge op te halen zijn er ook geen verzendingskosten!

Indien je een levering wilt ontvangen in een land anders dan hierboven is genoemd, gelieve ons te contacteren zodat we je een gepersonaliseerd voorstel voor verzendskosten kunnen doen (ter info en als voorbeeld, voor de Verenigde Staten (mainland) zijn de verzendingskosten 18,35 euros als de bestelling onder de 2kg is).

*) De verzendingskosten zijn van toepassing voor pakketten met de volgende maten: Grootte: max. lengte 175cm; max. omtrek 300cm (2xhoogte + 2x breedte + lengte). Gewicht: max. 30kg.

Hoelang duurt het voor mijn pakket wordt geleverd?

Levering van jouw pakket binnen België  gebeurt normaal gezien binnen de 1-3 werkdagen.

Tijdens feest- en soldenperiodes kan het iets langer duren. Tevens kunnen leveringen naar eilanden langer duren. Onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om (stakingen, extreem slechte weersomstandigheden,…) kunnen er ook voor zorgen dat jouw pakket iets langer onderweg is.

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Wanneer jij jouw bestelling plaatst, maken wij jouw pakket zo snel mogelijk voor je klaar. Voor leveringen binnen België geldt het volgende:

  • Als je op een werkdag (dinsdag – woensdag – donderdag) voor 14uur besteld dan word je bestelling in principe de volgende werkdag al geleverd.
  • Als je op een vrijdag – voor 14uur – besteld, dan wordt jouw bestelling in principe de maandag na het weekend geleverd.
  • Bestellingen op vrijdag (na 14 uur), zaterdag en zondag zullen op maandag verwerkt worden en zullen de volgende werkdag geleverd worden.

Via DPD’s www.nieuwelevering.be kan je de levering op een andere dag of leveringsadres laten doorgaan of kan je vermelden waar het mag worden achtergelaten (bv. In de garage). Je kan ook aangeven dat je het in een van de 1500 DPD Parcel Shops wilt afhalen.

Noot: Er vinden geen leveringen plaats gedurende nationale feestdagen.

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werkadres laten leveren?

Ben je op de normale levertijden van onze leveringsdiensten niet thuis, dan kunnen wij jouw bestelling ook naar een ander adres versturen.

Bij het plaatsen van de bestelling heb je de mogelijkheid om naast het factuuradres een apart leveradres op te geven. Daar kunt je kiezen waar je het pakket laat leveren: op jouw werk, bij jouw buren, bij iemand van jouw familie,…

Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Ja. Nadat je jouw bestelling en betaling hebt geplaatst, ontvang je een automatisch twee e-mailberichten: één ter bevestiging van jouw bestelling en één van jouw betaling.

Later, wanneer jouw pakket effectief is opgestuurd, ontvang je een e-mail van DPD met ‘Track & Trace’ informatie met betrekking tot jouw pakket. Via DPD’s Track & Trace service (www.dpd.be/trackandtrace) kun je jouw gehele levering op elk moment in detail volgen aan de hand van jouw bestellingsnummer.

Interessant is ook dat op de dag van levering van jouw bestelling je via www.dpdpredict.be een tijdsvenster van één uur kan krijgen waarin je pakket wordt geleverd. Dit is handig om je dag-planning te managen zodat je jouw pakket in ontvangst kan nemen.

Indien je bovendien een account hebt aangemaakt op onze webshop kun je de status van jouw pakket ook opvolgen via de webshop zelf.

Je kunt ook altijd zelf DPD’s klantendienst bellen (+32 (0)70 222 222) met vragen omtrent jouw bestelling. Als je dit doet, gelieve jouw bestelling-informatie bij de hand te hebben.

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen. Is het al verstuurd?

Wanneer jouw pakket vertrokken is met DPD ontvang je een e-mail van DPD met ‘Track & Trace’ informatie met betrekking tot jouw pakket. Via DPD’s Track & Trace service (www.dpd.be/trackandtrace) kun je jouw gehele levering op elk moment in detail volgen aan de hand van jouw bestellingsnummer.

Heb je deze mail echter niet zien langskomen dan kun je alsnog de status van jouw bestelling zien via jouw GLOBALFASHION account. Klik rechtsboven op ‘mijn account’, log in met jouw gebruikersnaam en paswoord. Na aanmelding kom je automatisch op jouw account pagina waar  je dan ook de status van jouw bestelling en verzending ziet.

Heb je geen GLOBALFASHION account of kun je er niet meer in?  Stuur dan een mailtje naar info@globalfashion.be, we vragen het na bij DPD.

Je kunt ook altijd zelf DPD’s klantendienst bellen (+32 (0)70 222 222) met vragen omtrent jouw bestelling. Als je dit doet, gelieve jouw bestelling-informatie bij de hand te hebben.

Ik heb als leveradres mijn eigen adres* opgegeven; wat indien de DPD medewerker aan mijn deur staat op een moment dat ik niet thuis ben?

De DPD medewerker komt tot één keer langs met jouw pakket.

Na de eerste niet-geslaagde bezorgpoging zal de DPD medewerker jouw pakket dezelfde dag afleveren bij een DPD Pickup parcelshop bij jouw in de buurt. Hier kan je vervolgens jouw pakket ophalen wanneer jij dat wil, dezelfde dag nog of iets later. Weet dat DPD meer dan 1500 Pickup parcelshops heeft in de Benelux, dus er is zeker één bij je in de buurt!

Belangrijk om te weten is dat de DPD medewerker na de niet-geslaagde bezorgpoging ook een briefje voor jou zal achterlaten in je brievenbus met alle relevante informatie over jouw pakket, inclusief de DPD Pickup parcelshop waar hij/zij jouw pakket zal afleveren.

Je kunt ook altijd zelf DPD’s klantendienst bellen (+32 (0)70 222 222) met vragen omtrent jouw bestelling. Als je dit doet, gelieve jouw bestelling-informatie bij de hand te hebben.

*) in België

Ik heb als leveradres mijn werk/bedrijfsadres opgegeven; wat indien de DPD medewerker hier niet mijn pakket kan afleveren?

De DPD medewerker komt tot 3 keer langs met jouw pakket.

Indien je telkens niet thuis bent wanneer de DPD medewerker langskomt zal je hiervan op de hoogte gesteld worden door middel van een briefje dat de DPD medewerker voor je zal achterlaten.

Indien gewenst, kun je via dit briefje contact opnemen met DPD om de leveringstijd en/of leveringsadres aan te passen.

Ook via DPD’s www.nieuwelevering.be kan je de levering op een andere dag of leveringsadres laten doorgaan of kan je vermelden waar het mag worden achtergelaten (bv. In de garage). Je kan ook aangeven dat je het in één van de 1500 DPD Parcel Shops wilt afhalen.

Als na drie keer het niet gelukt is jouw pakket bij het opgegeven adres af te leveren dan wordt het pakketje naar een DPD depot gestuurd waar het nog 10 dagen blijft liggen. Indien het dan nog niet is opgehaald wordt het pakketje weer naar Sienna Goodies teruggestuurd.